Merkez: Merkez / YALOVA
Merkez: 0542 627 38 42
Email: aliihsanoksuz@hotmail.com
Ofis taşımacılığı nakliyat işinde en önemlilerinden biridir. Ofis mobilya ve cihazları, tüm arşiv ve dosyalar taşınacağından, bu iş deneyimli, yasal prosedürlere uygun hizmet veren nakliyat firmalar tarafından yapılmalıdır.
Ofis Taşımacılığı 'nda Dikkat Edilmesi Gerekenler: Taşınma sırasında profesyonel malzemeler kullanılmalı, battaniye, gazete vb. gibi uygun olmayan malzemeler kullanılmamalıdır. Taşınma sırasında her hangi bir problemle karşılaşmamak için taşınma öncesinde sözleşme ve sigorta yapılmalıdır. Sözleşmenin içinde taşınacak eşyaların listesi mutlaka olmalıdır.
Yalova ofis taşımacılığı işini yapan firmalar, taşıma yöntemini belirlemek adına ön hazırlık çalışması yaparlar. Taşıma işinin planlamasının yapıldığı zaman mutlaka bu konuda uzman bir personel bulunmalıdır. Ofis taşımacılığının belirli bir plan ve düzen içerisinde yapılması, taşınma sonrası yerleşme aşaması için çok önemlidir.
Ofis taşımacılığı hizmetinde, önemli dosya ve evrakın kaybolması son derece tatsız sonuçlar doğuracağından taşıma işi çok büyük dikkatle yapılmalıdır. Ofis nakliyesi sırasında numaralandırma sistemi bu işi yapan firmaların en çok kullandığı yöntemlerden bir tanesidir. Bu sistem taşınma ve sonrasında kolaylık sağlamaktadır.
Bu sektörde uzman bir firma, kurumsal taşımacılık işini hızlı ve kaliteli şekilde gerçekleştirebilir. Bu taşımacılık işinde konu olan önemli belgeler olduğundan, yangın, kaza, sel vb. gibi risklere karşı çok dikkatli olunmalıdır.
Ofis taşımacılığı yapan firmaların kullandığı araçların kapalı ve günümüz teknolojisinde olması iş güvenliği açısından gereklidir. Bu işlerde kullanılan araçlarda asansör sisteminin bulunması hem işlemlerin daha kısa bir sürede yapılmasını sağlar, hem de yükleme veya indirme sırasında eşyaların zarar görmesini engeller.